11 Kasım 2012 Pazar


herşeyim var herşeyim tam.beni seven gözümün içine bakan bir kocam.dünya tatlısı sağlıklı 2 tane bebeğim.ama bi yanımın eksik.sen yoksun.mutluluğumu üzüntümü yeni aldığım elbisemi değiştirdiğim robotumu oğlumun artık sofra bezini serdiğini beratın artık beni tanıdığını yaptığım kışlık hazırlıklarımı beni sinirlendiren komşularımı internetteki arkadaşlıklarımı daha bir sürüü şeyy..bunları anlatacağım sen yoksun.hep bi yanımın eksik..sen ğittin ğideli artık daha kolay ağlıyorum.gözlerim puslu..annesinden bahsedenlere imreniyorum birazda içten içten hem kızıp hemde kıskanıyorum.seni çok özledim.nedennnn neden bu kadar erken bıraktın...bütün mutluluklarımı sevinçlerimi hatta üzüntülerimi acılarımı bile yarım yaşıyorum.çünkü anlatacak bir annem yok..seni çok özledim anne.içimdeki acıyı gözümden düşen damlanın acısını hiç bir kelimeyle anlatamıyorum..sensiz hayat boş ve anlamsız...içim acı yo anne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder