12 Kasım 2012 Pazartesi

GERİ DÖNÜŞÜM POŞETLİK

 
İşte bir tane daha alıntı bir projem.bunalrı çok önceden yaptığım için yapım aşamalarını ğösteren resimler ekleyemedim ama kısaca anlatıyım.2.5 litrelik gazoz şişesinin altından ve üstünden kesip yorgan iğnesi ile her 2 tarafada da iğneyi kızdırıp batırmak üzere minik delikler deldim.sonra kazak ipi ile tığ yardımıyla örümcek yaptım.en alt ve üst kısımlarını süslemek ve büzdürmek için kurdele taktım..ve tüm market poşetlerim içinde olmaktan çok mutlu:))
 
 
düz renk şişeden yapılıp üzeri kaplama kağıtları ile kaplanabilirde.(ben 7 ad .yapıp hediye ettim bile)

2 yorum:

  1. hasene göbütoğlu23 Şubat 2013 08:10

    oooooo çook güzel olmuş mağrifetli yeğenim benim helal olsuvallaha

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim teyzeciğim...

    YanıtlaSil