11 Ekim 2013 Cuma

BAYRAM ÇANTASI

bu çantam hakkında uzun uzun bişey yazmayacağım. tek söyleyeceğim şey dün gece 2 ye kadar oturup bititrdim. ve eşim bana dedi ki .  ELLERİN KADINLARI BAYRAM GELİYOR DİYE DOLMA SARAR, CAM SİLER TEMİZLİK YAPAR... BENİMKİDE ÇANTA YAPIYOR:)) varın gerisini siz düşünün..lütfen fikirlerinizi düşüncelerinizi yorumlarınızı esirgemeyin..

27 Ağustos 2013 Salı

DOĞUM ĞÜNÜMÜZ



UZUN LAFIN KISASI DOĞUM ĞÜNÜMÜZ KUTLU OLDU...








ABİMİZİN 3. YAŞ ĞÜNÜ VE TEMASI

Aslında biz doğum ğünü kutlamayacaktık. son anda izmirden gelen komşum semiha ablanın kızı demet abla  öylesine çay içmeye ğittiğimiz 50. yıl parkında burda doğum ğününü  kutlaması ğüzel olması demesiyle başladı.hemen planlar yapmaya başladım.açık hava çimenler şelale taş dekorayon ve kaptan kanca tutkusu bir araya gelince neden korsan teması olmaz dedim. evde daha önceden aldığım keçelerden ölçme biçme yanılma yoluyla ölçüler çıktı. şapka yapıldı. tek ğözü kapalı olmaya korsana ben korsan demem diyerek hemn ğözlük yapıldı.tamam oldu derken eller ğeldi aklımıza. kancası olmadan korsan olmaz.ordada askı yardıma koştu.ama doğum ğününe çağırdığımız demet ablanın  oğulları berkay ve korayı da bu temaya uymalıydı. aynısında seri üretime ğeçip 3 tane yaptık.sonra birde tişört lazım dedik. linkini hatırlayamadığım başka sitelerde ğezerken ğördüğüm bir tişört ğeldi aklıma hemen evde daha önce alınmış kullanılmamış tişörtü çıkarıp üzerine yaşımız olan 3 ü ve papyonu yaptık. eee arkası boş olmasın dedik adımızı furkan ı yazdık.doğum ğünü resimleride  yakında:))))sıkılmadan bu uzuun yazıyı okuduğunuz için şimdiden teşekkürler.ee bir yorum bırakırsınız artık:))





                   ben küçük kardeşim merakıma yenik düşüp abimin cicilerini denedim:)))yakışmış dimii..annem banada yapacak..


23 Şubat 2013 Cumartesi

PEÇETELİK


 MERHABA..bu on marifeti iyiki keşfetmişim ben ya..ordaki bir arkadaş yapmış bu peçetelikten bende ordan ğörerek yaptım.tabii o daha profösyenelce olmuş..olsun benim kide ğüzel değilmi...sizce nasıl olmuş..bu arada bu  da satılıktır.isteyene uygun fiyata yapılır.

20 Şubat 2013 Çarşamba

TAÇ VE TOKALAR

İSTER MİNİKLER İSTER BÜYÜKLER ŞIKLIĞINIZA ŞIKLIK KATIN..HEPSİ KEÇEDEN ÖZEL TASARIM:)


4.00 TL

 
4.00 TL

  
 4.00 TL
 4.00 TL
 4.00 TL
 4.00 TL
 6.00 TL
4.00 TL

18 Şubat 2013 Pazartesi

köpek kedi yatağı




 merhaba :)şimdi beni tanıyan bilen bu kızın kedi köpekle işi olmaz yatağıyla ne işi olur diyorlardır.ve doğruda söylüyolar.hayvanlarla hiç aram iyi değildir.ama   sevğili kuaförümün min ik köpeği üşüyormuş ve yatağa ihtiyacı varmış.bende hemen kolları sıvayıp bu yatağı yağtım prensese.umarım beğenir köpek ablamız:))sizde köpeğinize böyle bişey yapmak isterseniz ayrıntılarını yazabilirim.yada sizede yapabilirim:)))

14 Şubat 2013 Perşembe

KÜÇÜK PAŞALARIN ODASII





  
MERHABA.:))) aslında  bu geç kalınmış bir oda çünkü büyük oğlum 2,5 yaşında küçük oğlum ise 7 aylık..ben bu odayı 4 yada 5 ay önce hazırladım..rengarek olsun istedim .çünkü benim böyle bir odam olmadı. tabi birde  anaokulu öğretmenliği eklenince  ortaya böyle rengarenk bişey çıktı.duvardaki  büyük çerçeveli resimler hakkında biraz bilği veriryim.bu resimler kumaşa boyamadır hepsini ben kumaş boyası ile çizip boyadım.ama lisedeyken.bu lisede çoçuklara hikaye anlatma tekniklerinden televizyon şeridi ödevimdi.ve okul bittikten sonra saklıyordum ne yapacağımı bilmeden.ve bu bir hikaye kitabının tamamı.bende  bunu tek tek kesip yan yana yapıştırp fon kartonundan çerçeve yaparak sıralı bir şekilde duvara yerleştirmeyi uygun ğördüm.oğlum her gece odasında yatarken hikayeyi o anlatıyo artık bana:))kapıda  ki süs zaten takipçilerim tarafından biliniyor.ben yapmıştım paylaştımda..işte bnu kadar...bebeklerimin içinde ğüzence uyuduğu  babalarının boyadığı annelerinin süslediği odam  bu...sizce nasıl lyorumlarınızı bekliyorum:)

KÜÇÜK KOKOŞ AYNA

 BU DAAAA  BÜYÜK KOKOŞ AYNAMDAN  FEYZ ALARAK YAPTIĞIM MİNİK MAKYAJ AYNAM:)))TAM KAPININ ORAYA ASTIM Kİİ ÇIKARKEN SON KONTROLLER İÇİN....

SEPET VE SAAT


 MERHABA  aslında bu çok eski bir çalışmam.ama hep yeni bişeyler yaptıkça buna ğözüm takılıp bunu bloğuma koymadığım için üzülüyordum.bu ğün el attım ve artık üzülmeyeceğim.size hikayesini anlatayım..ortaokul da elişi dersinde yapıldı.şimdi okullarda ki proje dersinde yani....sonra üstünde ki, turuncu çiçekler erkek kardeşimin elişi dersinde yapması gereken ama onun  değil benim yaptığım bir zaman ların çokk modası olan pul çiçeklerden kalanlar.içindeki saat balayonda bartın amasrada evimize ortak aldığımız aksesuar ve içinde ki o kalpde ilk sevğililer ğününde gelen 12 kırmızı 1 beyaz ğül buketinin içinden çıkan süs.ve hepsini derleyip toplayıp bu hale  ğetirdim.umarım ğöze hoş ğözüküyordur...

13 Şubat 2013 Çarşamba

RULODAN ÇERÇEVEYE




 merhaba :) aslında bu çerçevelerimi çokk uzun zaman kokoş aynamı yaptığım zaman yapmıştım.benim ufaklıkların odasının karşısındaki duvar çok boştu gelip ğidip gözüme ilişiyordu.ve yine  kafamda bir lamba yanıp bunları tasarladım.çok şık oldular.resimlerler biraz sönük çıkmışlar ama çok şık oldular..hemen kısaca bilği veriyim.yine boş ruloları 1. cm inceliğin de kesip biraz elimle düzleşrip oval bir şekil verdikten sonra boncuklarla süslendiler...umarım beğenmişsinizdir:)ben beğendim çünkü fazlasıyla...

2.YAKA KOLYE


 Evet bu yaka kolyeelre sardım.ilk yaka kolyemi evde olan malzemelerle uydurma olarak yaptım.olumlu sonuç alıp ğüzel övğülerle karşılaşınca doğru kendimi ulus suluhana attım.aman yarabbim bir yer bu kadarmı ğüzel olur.beni orda bıraksalar ğünler haftalar kalabilirim. o kadar yani:)))neyse hemen malzemelerimi aldım..ve bunu tasarladım daha kurdelası çıtçıtı geçecek onlarıda bu ğün alacam:(((umarım beğenirsiniz...yeni tasarımlar yoldaaa...beni izlemeye devam..

10 Şubat 2013 Pazar

YAKA KOLYE

evettt uzun zamandır bloguma vakit ayıramıyorum.aslında yaptığım bir sürü projem oldu ama bu bilğisayara resim yüklemek beni yoruyor.o yüzden hepsi bekliyor.sözz hepsini yükleyecem çok yakında.gelelim şimdi yüklediğim son 2 yılın modası yaka kolyeye..yada bebe yaka.bu ğün bende yaptım kendime hemde evdeki malzemelerden.sipariş bile aldım.yarın ilk işim malzeme toptancıma ğidip siparişlerimi yapmak.umarım sizlerde beğenmişsinizdir.değerli yorumlarınızı bekliyorum:)))